Garantie

Reclames defect of beschadigd

1.1 Een bestelling kan binnen veertien (14) werkdagen, gerekend vanaf het moment dat alle producten zijn geleverd, door de besteller kosteloos retour gezonden worden indien deze defect of beschadigd is.

1.2 De besteller dient een email te sturen naar info@shopvoorhetmaxima.nl met daarin vermeld het bestelnummer.

1.3 De besteller dient het op shopvoorhetmaxima.nl gekochte product inclusief het retourformulier en de reden van retour terug te sturen naar het op het retourformulier vermelde adres. Na retourontvangst van de goederen, zal het bedrag van de retourzending binnen 14 dagen op de rekening van de besteller worden bijgeschreven.

1.4 Alle geretourneerde producten dienen in de oorspronkelijke verpakking verpakt te worden.

1.5 Geretourneerde producten moeten samen met de oorspronkelijke factuur, pakbon of fax en retourmelding worden verzonden. Indien de retouren kapot of gebruikt zijn, behoudt Keiretsu Charity Concepts B.V. zich het recht voor een waardevermindering in rekening te brengen.

1.6 Bederfelijke producten kunnen niet worden geretourneerd en vormen een uitzondering op het herroepingsrecht. Producten die vanwege hygiëne zijn verzegeld kunnen alleen worden geretourneerd wanneer de verzegeling intact is.

1.7 Indien en voor zover de reclame door Keiretsu Charity Concepts B.V. gegrond wordt bevonden zal Keiretsu Charity Concepts B.V., naar eigen inzicht en binnen redelijke termijn, hetzij het gebrek herstellen, hetzij de ondeugdelijke zaken vervangen, zonder dat de besteller daarnaast aanspraak kan maken op welke vergoeding dan ook.

1.8 Het reclameren ontslaat de besteller niet van zijn betalingsverplichtingen ten opzichte van Keiretsu Charity Concepts B.V.

Overige Reclames

2.1 Een bestelling kan binnen veertien (14) werkdagen door de besteller retour gezonden worden. Keiretsu Charity Concepts B.V. behoudt zich het recht voor een waardevermindering in rekening te brengen.

2.2 Alle geretourneerde producten moeten in de oorspronkelijke verpakking en voldoende verpakt voor verzending worden ontvangen. Geretourneerde producten moeten samen met de oorspronkelijke factuur, pakbon of fax en retourmelding worden verzonden.

2.3 Er worden herstel- en vervangingskosten berekend als de producten beschadigd zijn of ontbreken. Dit kan invloed hebben op de hoogte van de vergoeding.

2.4 Bederfelijke producten kunnen niet worden geretourneerd en vormen een uitzondering op het herroepingsrecht. Producten die vanwege hygiëne zijn verzegeld kunnen alleen worden geretourneerd wanneer de verzegeling intact is.

2.5 Bij gebruikmaking van retourzendingen naar Keiretsu Europe betaalt de besteller de verzendkosten voor de retourzending.

2.6 Een bestelling kan binnen acht (8) werkdagen kosteloos aangepast worden mits de bestelling nog niet verzonden is.

2.7 Indien en voor zover de reclame door Keiretsu Charity Concepts B.V. gegrond wordt bevonden zal Keiretsu Charity Concepts B.V., naar eigen inzicht en binnen redelijke termijn, de zaken vervangen, zonder dat de afnemerbesteller daarnaast aanspraak kan maken op welke vergoeding dan ook.

2.8 Het reclameren ontslaat de afnemerbesteller niet van zijn betalingsverplichtingen ten opzichte van Keiretsu Charity Concepts B.V.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@shopvoorhetmaxima.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via Webwinkelkeur Geschil . Voor consumenten in de EU is het ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.