Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

>Krijg ik per e-mail een bevestiging van mijn bestelling?

Wanneer wij je bestelling in goede orde hebben ontvangen en deze is betaald krijg je een bevestigingsmail zodat je weet dat alles goed is aangekomen. Hierin staat alle informatie wat betreft afleveradres, bestelde producten en de prijs. 



>Kan ik na het afrekenen nog iets aan mijn bestelling toevoegen?

Nee, helaas is dat niet mogelijk. Wanneer je hebt afgerekend is de bestelling voltooid en wordt deze zo snel mogelijk afgerond en verstuurd. Het kan zelfs zo zijn dat we jouw bestelling al hebben ingepakt en de bestelling al is verzonden. Je kunt wel een nieuwe bestelling plaatsen. Dan komen de resterende producten iets later aan.

 

>Kan ik ook telefonisch of per e-mail bestellen?

Nee, je kunt alleen via shopvoorhetmaxima.nl bestellen. Dit houdt het voor ons overzichtelijk waardoor we geen bestelling over het hoofd zien.

Een aantal artikelen uit de webshop is ook te koop in het Prinses Máxima Centrum.

 

>Ik heb per ongeluk een verkeerde bestelling geplaatst. Kan ik dit ruilen?

Je kunt per mail (info@shopvoorhetmaxima.nl) contact opnemen met onze klantenservice en dan bekijken wij de bestelling. Als deze nog niet is verzonden kunnen we de bestelling voor je annuleren. Wanneer de bestelling al wel is verzonden en je het pakket hebt ontvangen, kun je jouw bestelling terugsturen en een nieuwe bestelling plaatsen.

 



>Waarom heb ik geen orderbevestiging ontvangen?

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je direct een orderbevestiging. Heb je geen mail ontvangen? Kijk dan eerst even in je ongewenste mail. Mocht je de mail daar niet terugvinden dan is er waarschijnlijk iets misgegaan met het invullen van je gegevens.

Controleer in je >ACCOUNT of je mailadres klopt. Klopt dit niet, dan kun je het hier aanpassen. Is je bestelling niet terug te vinden in je account? Dan is je order waarschijnlijk zonder account en mailadres geplaatst. Heb je een vraag neem dan contact op met onze klantenservice: info@shopvoorhetmaxima.nl

 

>Ik heb een artikel ontvangen dat beschadigd/kapot is. Wat nu?

Wat vervelend! Neem contact met ons op via info@shopvoorhetmaxima.nl met vermelding van je ordernummer en welk product beschadigd/kapot is. Wij zorgen ervoor dat er z.s.m een passende oplossing komt. info@shopvoorhetmaxima.nl

 

>Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Als je hebt besloten je bestelling te voltooien ga je naar betalen. In de webshop van het Prinses Máxima Centrum stellen we verschillende betaalmethoden beschikbaar, zodat je zelf kunt bepalen wat jij de fijnste manier van betalen vindt. We bieden aan:

  • iDeal
  • PayPal
  • Mastercard
  • Visa

>Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen boven de € 35,- worden in Nederland gratis bezorgd. Voor aankopen onder € 35,- zijn wij genoodzaakt een vergoeding voor verpakking, administratie, handling en verzendkosten te vragen. Als we dat niet doen, gaat het ten koste van de steun aan het Prinses Máxima Centrum. Graag vragen wij jullie begrip. De tarieven zijn als volgt:

Brievenbuspost: € 1,99

Pakketpost NL: € 6,99

 

>Ik heb betalingsproblemen. Wat moet ik doen?

Je kunt contact opnemen met onze klantenservice via info@shopvoorhetmaxima.nl en uitleggen tegen welke problemen je precies aanloopt. Wij gaan dit zo snel mogelijk voor je oplossen en zorgen ervoor dat je kunt betalen. info@shopvoorhetmaxima.nl

 

>Wie beheert de webshop?

De Prinses Máxima Centrum Foundation heeft het beheer uitbesteed aan Keiretsu Charity Concepts B.V. Alle donaties door middel van de verkoop van producten en de ‘extra’ donaties, worden overgemaakt aan de Prinses Máxima Centrum Foundation.

 

>Hoe gaan jullie met mijn persoonlijke gegevens om?

Deze webshop is van Keiretsu Charity Concepts B.V. Via deze site worden producten voor de Prinses Máxima Centrum Foundation verkocht. Als je iets bestelt, worden jouw persoonsgegevens verzameld door Keiretsu Charity Concepts zodat zij jouw bestelling in orde kunnen maken. Zie de Privacy Verklaring voor meer informatie. Daarnaast zal Keiretsu Charity Concepts B.V. jouw persoonsgegevens verstrekken aan de Prinses Máxima Centrum Foundation. De Prinses Máxima Centrum Foundation mag deze gegevens gebruiken:

  • om jou te bedanken voor je aankoop
  • om bij te houden of je recht van verzet hebt aangetekend tegen het informeren per post, telefoon of e-mail
  • om een relatie met jou te kunnen opbouwen om je doelgericht te kunnen voorzien van informatie (relatiebeheer)
  • om berichtgeving aan te passen op jouw voorkeuren en gedrag en je de beste persoonlijke ervaring te bieden

Daarnaast zal de Prinses Máxima Centrum Foundation jou haar nieuwsbrief sturen, indien je hiervoor toestemming hebt gegeven. Deze toestemming kun je op elk moment intrekken bij de Prinses Máxima Centrum Foundation door te mailen naar: foundation@prinsesmaximacentrum.nl of je af te melden via een ontvangen nieuwsbrief.

Lees in de privacy verklaring hoe de webshop voor de Prinses Máxima Centrum Foundation omgaat met je persoonsgegevens.

 

>Kan ik een product in de webshop doneren aan kinderen die in het ziekenhuis liggen?

We waarderen en begrijpen zeker uw gedachte. Als centrum nemen we echter geen individuele cadeaus aan, omdat het lastig is dat het ene kind dan wel iets krijgt en het andere niet en die keuze moet worden gemaakt door zorgmedewerkers. Echter met de aanschaf van uw product in de webshop steunt u eigenlijk alle kinderen; van ieder product gaat een deel van de opbrengst direct naar faciliteiten voor de kinderen in het centrum en onderzoek naar een betere genezingskans voor alle kinderen met kanker.



>Ik heb een vraag die hier niet wordt beantwoord, waar kan ik terecht?

Heb je vragen over jouw bestelling, aflevering, factuur, orderstatus, retourzending, of heb je hulp nodig, neem dan contact op met:

Prinses Máxima Centrum Merchandise Support
Delftweg 104b
3043 NA Rotterdam

Telefoon: +31 (0) 10 208 08 09
Fax: +31 (0) 10 208 08 09

E-mail: info@shopvoorhetmaxima.nl

Je kunt vragen naar het Prinses Máxima Centrum Merchandise support team.